Livet som nyinflyttad till Sthlm och present.

Nyss kommit hem från tjejträff. I och med att jag är ny i stan (Sthlm) försöker flera av
min mans släkt att få mig träffa vänner. Jag har varit här sen i oktober och inte hittat en enda
vän. Dock ska jag klaga, har kommit nära en tjej på jobbet och jag var och fikade med henne och
hennes vän idag innan. Så jag har träffat flera trevliga tjejer bara idag.
Ofta har man bara velat ge upp och dra härifrån. Otroligt svårt att hitta någon man kan komma nära.
Jag är dessutom rätt blyg och inåtriktad människa. Men när jag väl lär känna någon så är jag
inte alls så. Det tar tid. Värst är de dagar man bara sitter hemma helt ensam och önskar
sååå mycket att man hade en vän att sitta och bara snacka med. Nu blir jag
alldeles ledsen när jag skriver det här. Men min man finns där och min svärmor har varit
världens mest underbaraste kvinna. Hon finns verkligen där hela tiden och hon känns mer
som min mamma.

På tal om svärmor, så köpte hon detta till mig idag:


Bild från Lindex.se

Jag hade sagt till henne att jag letade efter en sån här förra sommaren men inte hittade och då hade de fått
in den i butiken (hon jbbar på Lindex) och tänkte på mig.


Sen undrar jag, har ni sett dessa skor i butik?


Från H&M

Kommentarer
Postat av: thomas sabo anhänger

Jag hade sagt till henne att jag letade efter en sån här förra sommaren men inte hittade och då hade de fått

in den i butiken (hon jbbar på Lindex) och tänkte på mig.

Postat av: cheap true religion jeans

Jag är dessutom rätt blyg och inåtriktad människa. Men när jag väl lär känna någon så är jag

inte alls så.

2010-07-26 @ 05:29:43
URL: http://www.etruereligionjeans-store.com
Postat av: links of london jewellery

I och med att jag är ny i stan (Sthlm) försöker flera av

min mans släkt att få mig träffa vänner.

2010-07-26 @ 05:32:15
URL: http://www.linksjewelleryin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback