Gårdagen samt dagen

Idag har jag varit en riktig hurtigbulle!
Övningkört, hämtat ut paket, shoppat samt tvättat kläder.

Jag köpte med hem mina käära TopShop stövlar. De är så underbara.
En Mango topp fick jag med mig hem igår från den oplanerade
shoppingrundan i Köpenhamn, samt såna här
skor i grönt
och en present.
Hämtade ut min paket med Dermalogica produkter samt Mango halsduken.
Grymt besviken på Christina Ribel som ännu inte har levererat toppen.


Såg att Revolve Clothing hade fått VITA armband med nitar. Är sugen på en
i rött, fast det finns ännu inte i guld samt den bredare varianten.

Nu är det kinesiskt hämtmat som gäller.. ha en fortsatt trevlig kväll.

Snygga grejer hos ASOS

Jag vet inte, men det känns som att ASOS har fått
in allt finare kläder.
Hittade en massa grejer där.

 Klänningen ser bedårande ut. Älskar knapparna i rött.

 Vilka vackra broderingar. Behövs inte ens smycken till.

 Snyggt med ett par jeans och stövlar.

 Elegant och ser väldigt skön ut också.

 Vill ha detta armband!

Ingen bra vecka..

Jag har nog slagit personligt rekord på att slösa pengar denna veckan och det
är bara torsdag.
På fryra dagar jag jag slösat 5204 kronor. Inget jag är stolt över..
Men nu så har jag nya jeans, jacka, ansiktsprodukter, övningkört samt
gjort behandling.
Har ont i magen av ångest.. ska nog hålla mig hemma i några veckor.


Kliar i fingrarna

Nu har jag klickat hem två Dermalogica produkter.
Jag kan åtminstone vara glad över att det är mycket
billigare än om jag hade köpt det i Sverige.

Detta klickade jag hem:

Ultracalming Cleanser
Gentle Cream Exfoliant (mycket bättre än ett skrubb)

Köpt

Har köpt Chanels "Rouge Noir",
Lancomes "Virtuose",
Svart polotröja från Zara,
Paraply från H&M samt hårklämmor i rött, vitt och svart.
Strumpbyxor i 120 denier på Lindex,
Långärmat Christina Ribel topp i vitt.

Häromdagen köpte jag detta,,

Bältet har blivit en favorit och piffar upp vilken svart outfit somhelst.
Västen är lite annorlunda än de vanliga som finns ute, gillar
den väldigt mycket och den känns så vintrig.
Ögonskuggan heter Charcoal Brown, som är väldigt användbar och väldigt neutral.
Rouget heter Sincere och är rätt beige och känns helt fel.

Säljer denna,eftersom jag har ångrat mig. Har sett den på diverse
modebloggar men den känns inte riktigt jag.
Köptes för 398:- och är oanvänt med prislappen kvar.


Imorgon är det Köpenhamn som gäller..
Är oerhört sugen på att kolla in utbudet från Laura Mercier och Bobbi Brown.
Samt annat smått och gott.
Är på jakt efter en ny foundation, jacka, svarta stövlar med klack och utan klack,
svart vardagsklänning, läppstift osv...
Jag som skulle ha pengarna till annat.

Höstlista

Här kommer min lista, mest för min egen skull...

En svart
klänning. Har kollat in på Oasis där de har en mängd olika
för 999:-.

Chanel nagellacket "Rouge Noir".

I.D makeup.

Laura Mercier ögonskuggepalett i färgen Storm Cloud.


When everything is made to be broken, I just want you to know who I am...

Nu har den kära personen åkt hem, långt härifrån..
Vi pratade om resor. Han tänkte sig Paris,USA, skidresa
till Italien eller Schweiz eller bara ta en resa till solen under
vintern. Men inget lär bli av..

Egentligen vill jag köpa mig en Mulberry väska, världens
snyggaste jacka från Burberry, den fina Sand dunjackan,
Acne stövlarna, I.D makeup, Laura Mercier makeup men
mina pengar ska gå åt laserhårborttagning och körlektioner.