Skönhet

Nu när klänningen och det mesta är färdigt så har jag bara
en massa ytligt i huvudet. Så som naglarna. De får bli korta med ljus färg på.

Håret innan bröllopet, ska klippa topparna och slinga det. Hade önskat
att klippa det till axlarna och kapa av till lugg egentligen. Men min uppsättning
kräver längre hår. Hoppas att jag åtminstone hinner klippa luggen innan smekmånaden.
Sen är det viktiga sminket, jag har sminkat mig 2 ggr nu och fotat det i olika vinklar.
Jag har trakasserat alla omkring mig med frågor som, "vad tycker du om detta?" "men är inte detta
finare" "om jag har mindre rouge, blir det finare då?" and so on...

Nu till något som har varit väldigt lättande för mig.. och det är att jag har hittat ett jobb
i Sthlm. Ett jobb med det jag är utbildad till (50%) samt ett extrajobb (några ggr i månaden) som har med
smink att göra. Ska börja några dagar efter smekmånaden. Passar perfekt!

Jag har inte förvandlats till en Bridezilla än men jag närmar mig. Mitt problem är att
jag inte kan eller vill delegera. Vissa saker går faktiskt inte att delegera och sen
tycker jag att det är för jobbigt att förklara för att andra hur och när det ska göras.


Kommentarer
Postat av: anna

Underbart, såg att du snart ska gifta dig. Kika in i min blogg om du är sugen på lite inspirationsbilder från vårt bröllop. Kram Anna

Postat av: Kimbell

Vad kul att du hittat ett sånt jobb! :D

Kul att du ska gifta dig, du får lägga upp en massa bilder från bröllopet sen! :D

2008-10-02 @ 10:26:10
URL: http://kimbellander.blogg.se/
Postat av: Ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 14:13:57
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Sauuuraah

Vad kul :)

2008-12-17 @ 21:37:46
URL: http://sauuuraahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback