Bröllopet

Nu är man tillbaka från Malmö efter julledigheterna. Jag och mannen var där i 5 dgr.
Tog flexledigt igår, jobbar idag, och sen ledigt två dgr till.
Underbart ioch med att lillasyster har kommit med oss upp till Sthlm.
Vi får gå runt i stan och kolla på massa kläder. Lite tråkigt nu under rean bara, tycker att
det är så tråkigt att handla under rean. Men jag har faktiskt lyckats hitta en del
fina grejer på Monki, 50%. Och min man hittade en fin skjorta från Tiger, 30%.

Såg här nere att jag inte alls har skrivit om bröllopet som gick av stapeln i oktober.
Allt gick fint till och jag kände mig verkligen vacker. Jag blev supernöjd med håret som blev

fixad av den här underbara mannen. Klänningen drömmer jag fortfarande om, en riktig

prinsessklänning. Lokalen var underbar, maten smakade ljuvligt (inte för att vi åt så

mycket som vi ville), tårtan var lovely (choklad). 
 
Ska se om jag kan sätta upp några foton från bröllopet utan att
avslöja alldeles för mycket om mig själv.
Kan även sätta upp lite bilder från smekmånaden.



Kommentarer
Postat av: Simply me

Ja!!! Bilder bilder! Vill ju se din prinsessklanning :)

Postat av: Hannah

Kolla in mitt träningschema som jag fått från Sportlife där jag praktiserar. Jag skriver vad passet går ut på m.m. och det kan vara bra för dig som kanske vill gå på pass, men som inte vet vilket? :)

2009-01-20 @ 16:54:29
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback