Sunshine

Har inte riktigt haft tid att blogga, men det beror på att jag har
haft fullt upp med jobb, vänner osv. Har tittat på sim
VM i Melbourne,
en kompis tjej är med och tävlar. Fotboll, dock var det inte så lyckad match.

I går blev det en spontantripp till Köpenhamn, även om jag är
där varannan dag så är det inte riktigt samma sak. För
jag hinner faktiskt inte gå runt i butikerna.
Jag hade mina smala jeans, vid kortärmad blus,
min "trench" samt svarta ballerinor.
Helt perfekt väder och många butiker hann besökas. Dock
shoppade jag INGENTING!
Kikade in i Magasin och Mulberry avdelningen men de hade
inte Bayswater där. Happ.
Hittade världens snyggaste klänning på Karen Millen, men
jag är så snål när det gäller finklänningar. Behöver egentligen
en till ett bröllop nästa månad.
Hem med mig fick jag marsipanchoklad med nougat från min
favorit chokladaffär samt mina favorit scones med chokladbitar
ifrån Illum.

Smashboxdisken hade inget spännande. Men egentligen behöver
jag inget just nu. så jag gick snabbt från makeupdiskarna.
Idag blir det Köpenhamn igen, men då är det jobb som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Jag har stor Köpenhamnslängtan just nu och skönhetsavdelningen på Magasin lockar lite extra. Så mycket att shoppa och så lite pengar att spendera...

Postat av: MakeUpYourMind

Sara S: Ja, det är ju det. Det är extremt farligt om man inte har pengar att åka till Köpenhamn. Det var "tur" att morsan var med mig och hon kunde stoppa mig.

2007-03-29 @ 13:00:42
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Mia

Men det är ju alltid trevligt att gå och stosa lite utan att behöva jobba. Smashbox-disk, har de öppnat i Kphamn?

2007-03-29 @ 19:19:49
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Mia

Men det är ju alltid trevligt att gå och stosa lite utan att behöva jobba. Smashbox-disk, har de öppnat i Kphamn?

2007-03-29 @ 19:21:21
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Mia: Japp, de finns på Magasin i Kongens Nytov.

2007-04-02 @ 12:16:19
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback