Studenten

Jag har sett att alla bloggar redan har tipsat om studenten.
Men jag vill bara tala om en sak jag ångrade mig på min student
och det var att jag hade vitt på mig från topp till tå.
En tjej i min klass bröt av det vita med ett par ceriserosa skor
och ceriserosa smycken. Hon var lätt den snyggaste och så här
flera år efter är hon den enda jag kommer ihåg.

Här är lite tips:

 Klassisk pärlhalsband med olika vackra färger. Man bidrar med något gott när man köper halsbandet dessutom. Pengarna går till Stadsmissionen. Marmalaid har mycket mycket fint.

 Dessa snyggingar är perfekta för er som inte vill ha högklackat på sig. För det är en massa springande och stoj. Högklackad kan man ha på kvällen ;)

 Fifi bags har en hel del läckra färger på sina kuvertväskor. Värt att kika på.

 Denna från Day Birger et Mikkelsen är också fin.






Kommentarer
Postat av: G. Camilla

Nä jag hade inte eller bara vitt, guldiga skor och vinröd kuvertväska, mycket skojigare blev det. =) kram

Postat av: Tess

Jag var inte heller helvit. Min rosa studenttopp har följt med mig som fest-/fintopp i 5 år, det hade inte en vit gjort.

2007-04-21 @ 10:27:46
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Kerstink

Åh, de där skorna är ju bedårande :)

2007-04-22 @ 13:29:19
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback