Se framåt

Förstår att jag kan låta lite jobbig men jag ska
ta upp våren igen.
Närmare bestämt vårens makeup trender.

Inga nyheter där dock.
Det är som vanligt, naturligt och så lite som möjligt.


Skimrande och vackert. Skimrar på de rätta
ställena och ser inte ut som att man har hällt på
en flaska olja.


Lite mer färger här.
Äslkar ögonskuggorna, ser så snyggt ut!



Korallfärgade läppar.. alltid snyggt till lite solbränna.



Väldigt naket med fokus på ögonen.
Detta gillar jag inte alls.
Det känns till mig som att ha ögonskugga
men ingen mascara på sig.



Guldigt och brunt med ett par ljusa läppar.
En klar festmakeup.
Skitsnyggt med guld i ögonvråna, gör
att ögonen ser större ut.



Dessa är från samma visning.
I like it alot! Men sen är jag en sucker för
ljusa läppar som ser målade ut och svart eyeliner.
Sen älskade jag håret också.
Ska spara denna look i min inspirationsbok.



Ta det lugnt med brun utan sol!


Kommentarer
Postat av: Li

Den sista bilden var hemsk! Hennes foundation ser ut att vara 10 nyanser för mörk och det ser kakigt ut. Var hennes makeup-artist blind?

2006-11-01 @ 09:14:08
Postat av: Niki

Ja gillade den första bilden =) Men hur ska man själv få det att skimra sådär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback