I don't need a man

Jag kan börja med att berätta hur det var i Köpenhamn, eftersom
det var några (två) personer som ville det =)

Det var som sagt väldigt spontat och jag blev
klar på mindre än en timme.
Väl framme där mötte jag mina vänner och vi gick ut.
Dansade rumpan av mig, låtarna som fick mig att
dansa exalterat var Pussycat Dolls - I don't need a man och
Justins låtar. Power!
Massor med hunkar där, fast till slut blev det bråk.
Polisen tillkallades så det slutade lite tråkigt.
Och gissa vad?
Han var också där, nu
börjar detta bli scary.

Sov över där och gick ut på en närliggande köpcentrum.
Hittade inget,  men de hade sååå fina skor att det
var sjukt. Men min ekonomi säger nej och dessutom
börjar jag jobba imorgon och då ska jag få rabatt.

Nu måste jag till sjukhuset, brorsan min blev inlagd
igår så att jag var där med honom till kl 3 i natt.
Är lagom trött och sliten just nu...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad har hänt med bror?

2006-11-30 @ 08:56:40
Postat av: MakeUpYourMind

Elin: Någon svår infektion i kroppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback