Vad har jag haft för mig då?

Japp så var det måndag.
Jag sitter och jobbar häcken av
mig på praktiken.
Sätter mig i mitt rum, öppnar fönstret,
tar av mig skorna och koftan sen är njuter jag.
Fast ibland läser jag tidningar också.
Tur att ingen har kommit på mig, de knackar innan
som tur är. I dag skulle jag se om de hade fått
in Lash Queen i vattenfast. Inte än, dåligt det är
faktiskt vecka 19 idag!

Sen har jag jagat en massa grejer men inte
hittat något. Ville gärna prova Clarins Beauty Balm, men
ingen hjälpte mig på Åhlens så jag blev sur.
Tänkte be om ett litet prov om det gick.
Jag är en sån som tänker nu ska jag aldrig mer handla
här. Jag köper hellre smink på lite mindre
mer personliga butiker med trevlig personal.
Har många favvisar, och de ger dessutom en massa
prover alltid!
Så nu har jag
mascaran
Guerlain bronzer
Clarins Beauty Balm
och en bra ansiktskräm med solskydd.
Sen är jag redo för sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback