Hmm

Tänkte bara skriva en sista inlägg, som en förklaring.
Alla som skrev, ni anar inte hur glad jag blir.
Men jag kommer faktiskt inte vara helt borta,
jag kommer att kolla in era bloggar.
Och sen är det så att jag spenderar alldeles
för mycket tid på att leta efter bloggmaterial på nätet och
överallt. Måste fokusera på studierna.. det är inte
som att jag får betalt för det.
 
Men jag kommer nog inte kunna hålla mig, kommer
säkert börja blogga igen om ett par månader när
det har lugnat ner sig i skolan och våren/sommaren
är på här och jag känner mig mer inspirerad.

Ta hand om er... för att nu ska jag iväg på
en shoppingrunda! =)

Peace n' LOVE
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer sakna ditt aktiva bloggande, men jag förstår precis hur du menar. Att blogga tar faktiskt mer tid än man kan tro. Lycka till med studierna!

Postat av: Andrea

Jag gillar din blogg, men jag förstår och respekterar ditt val. Det är nästan lite hets att vara först med något och att hitta nya och "egna" spännande ämnen att skriva om. Dessutom ska inte bloggandet inkräkta på sådant som plugget, då tar det ju mer än det ger.

2006-03-10 @ 18:48:30
URL: http://andreasuniversum.blogspot.com/
Postat av: maria

ååå va trist att du slutar :(

2006-03-10 @ 23:31:57
Postat av: MakeUpYourMind

Johanna, ja det gör ju det. Även om man inte tror det.

Andrea, ja precis! Men det är kul, ingen snack om saken.. Ha de bra!

Maria =)

2006-03-12 @ 16:47:41
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Nina

Har för mig att du köpte True Religion jeans på eBay för ett tag sen. Har du namnet på säljaren? Det är så svårt att hitta en säljare som säljer äkta och som man kan lita på :)

2006-03-15 @ 15:36:20
URL: http://mode.webblogg.se
Postat av: Sigrid

väntar på dig!

2006-03-16 @ 21:36:29
URL: http://www.sigrid.webblogg.se
Postat av: Ida

Va synd att du slutar blogga! Men på något sätt förstår jag dig. Det tar verkligen massor av tid. Jag har så gott som slutat med vissa av mina andra intressen så att jag har tid att blogga. Dessutom har i alla fall jag ett jobb oxå så det är ju redan lite med tid. Men du kanske hittar mer tid i framtiden. Alltid kul med bloggare.

2006-03-21 @ 15:53:02
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Ida, ja men det är ju det. Och sen är inte mitt "jobb" slut när jag kommer hem. Läxorna fortsätter ju. Sen ska man träna, träffa vänner osv. Blir inte mycket tid över. Och jag märkte att skolarbetet blev kvar hängande över mig medan jag satt och bloggade. Lite onödigt.. men nästa månad lugnar det ner sig med läxorna, ska praktisera då. Då kanske jag kommer tillbaks. För att det är oerhört kul också.

2006-03-22 @ 10:27:07
Postat av: Lady

kommer verkligen sakna din blogg! Kram på dig!

2006-03-22 @ 17:10:42
Postat av: MakeUpYourMind

Söt du är Lady =)

2006-03-23 @ 10:18:37
Postat av: MakeUpYourMind

Söt du är Lady =)

2006-03-23 @ 12:03:30
Postat av: Jonna

Vilka fina komplimanger du ger mig, tack! Har jag tur så blir det fler visningar i framtiden (hoppas kan man), då hojtar jag till. Jag går samhällslinjen med inriktning journalistik på S:t Petriskolan.

2006-03-23 @ 16:09:38
URL: http://jansdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback