Slut

Jag är helt slut efter min andra dag på sommarjobbet.
Det är väldigt roligt och man får träffa så trevliga människor.
Jag jobbar inom sjukvården så att det är väldigt viktigt att
man trivs för det smittar av sig till patienterna.
Så jag har inte haft tid för att blogga tyvärr.
Fick gå lite tidigare i dag så det var riktigt skönt.
Dels så harjag kollat på VM.
Hur underbart kändes det inte i går när Sverige gjorde mål?
Jag satt på Folkets park och vi blev "uppvärmda" av
Frans sötnosen och bandet Elias.
Han var så himla gullig och dansade
hela tiden.
Det var riktigt mycket folk där i går.
Jag lär inte ha tid till mycket i morgon iheller.
Förmiddagen och eftermiddagen kommer att spenderas på
stranden eller BO01. Sen på kvällen blir det utgång.
Många eller nästan alla av mina vänner ska träffas.
Vi kommer säkerligen bli uppemot 20 personer.
Om inte fler. Vissa har inte svarat än.
Träffas nu innan alla ska resa. Kompisar som ska komma hem från
Holland, Frankrike, Jönköping, Uppsala, Skövde, hela Skåne, Stockholm osv.
Sommarlov nu.

Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback