Hemma

Så var jag hemma igen.
Det var riktigt riktigt roligt.
Roligare än att sitta ensam och
skrika som en fåne hemma.
Jag hejade på Brasilien, men jag
måste säga att Kroatien var riktigt
grymma. Särskilt under andra
halvlek. Men men.

Träffade ett par killkompisar där
och de kom över och satt med oss.
Vi skulle dessutom träffa andra vänner där.
Det var så kul och killkompisarna
skakade bara på huvudet
när vi kommenterade spelarnas
snygghet. De blev lite irriterade tror jag.
Så det var kul.

Synd bara att jag missade Greys Anatomy.
Men jag resonerade som så här, att
man kan kolla på repris av en serie.
Det blir liksom inte samma sak att kolla på
matchen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

Det var klokt responerat, själv valde jag bort fotbollen för Frost (ÄÄLSKAR deckare! och på sommaren svärmar de som flugor i TV-apparaten, jippie!):)

Postat av: MakeUpYourMind

Ja jag tyckte det faktiskt. Måste bara komma ihåg att inte missa reprisen. Blir lite dumt om man har följt en serie flera månader så ser man inte sista avsnittet.

2006-06-14 @ 17:04:23
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback