Här finns ingen tid över

Jag har inte tid för att blogga helt enkelt.
Kommer hem runt 17.15 tiden och då ska det
ätas, umgås och annat ska göras. Dessutom har det
varit skönt väder så att man är helst ute.
På senaste tiden har jag sunkat ner rejält, orkar
inte klä upp för jobbet eller något sånt.
Jag tror att det är psykologiskt.
Eftersom alla som jobbar där är över 40 år.
De bryr sig inte om utseendet och lägger inte
ner tid på att fixa till sig på morgnarna.
Då känner jag mig alldeles för tillfixad och så låter jag bli.
Man har ändå
rock på sig ialla fall.
Det finns inte mycket att prata med de om, de pratar om
sina barn, blommor, hus osv.
Men de är jättegoa och trevliga ialla fall.

Annars på mina andra jobb har jag alltid jobbat med unga.
Då har jag hittat vänner och hade alltid någon att prata med.
Nu sitter jag mest tyst och lyssnar på.
Känns inte som att jag har något att tillägga.

Nepp nu ska det inte klagas mer, tänk på de som
inte har ett jobb.
Förresten blev lite glad över den här nyheten! 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Var jobbar du?

Postat av: MakeUpYourMind

Carmen, inom sjukvården =)

2006-06-22 @ 18:08:35
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback