Go natt

Nu ska jag lägga mig.
Har sprungit som en fåne upp och ner till tvättstugan
Har tvättat kläder sen kl 19, nu äntligen är allt klart.
Kom på det nu, jag har inte ens hunnit och äta
sen lunch..
Nu ska nanna som ett barn och
drömma om
denna.
Sen är det jobb imorgon.
Förresten de har fått nys om att jag
fyller år så de tjatar om tårta.
Dessutom ska jag sluta på den avdelningen dagen
efter så jag kan väl bjuda på en tårta tänkte jag.
Men problemet är att jag aldrig har bakat en tårta i mitt liv.
Har ni några förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg att du kom från Malmö, och jag ska dit på Lördag och shoppa lite, du har möjligtvis inte några måste-gå-till butiker att tipsa om?

Postat av: MakeUpYourMind

Hej! Jo, det finns en del butiker som du inte bör missa. Zara så klart, Factory , Iisa of Malmö(Mullberry, Trish Becker osv) , Issue ( Marc Jacobs mm.), Spirit (Acne, Filippa K osv), Solo ( massor med jeans), Nyöppnade TjallaMalla, Storgatan (köpcenter för ungdomar).. Ja det var det jag kunde komma med.

2006-07-19 @ 08:11:59
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Just det, sen får du inte missa Baltzargatan, gatan brevid Zara. Där finns bl.a Nr19 och ABCD. Malmö är inte såå stort så du lär hitta alla butiker. Förutom Tjallamalla och ISsue som inte ligger på gågatan. Men det är nära centrum ialla fall.

2006-07-19 @ 08:22:16
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Just det, sen får du inte missa Baltzargatan, gatan brevid Zara. Där finns bl.a Nr19 och ABCD. Malmö är inte såå stort så du lär hitta alla butiker. Förutom Tjallamalla och ISsue som inte ligger på gågatan. Men det är nära centrum ialla fall.

2006-07-19 @ 08:22:16
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Elin

Hej! Har recept på en super enkel chokladkaka som du inte kan misslyckas med! ;) Måste bara leta fram det då jag precis har flyttat. När behöver du det?

2006-07-19 @ 13:15:45
Postat av: MakeUpYourMind

Elin: Åh vad bra! Oj, ja du. jag behöver det till imorgon :) Men det är ingen brådska om du inte hittar den. Men det lät väldans smaskigt med chokladkaka.

2006-07-19 @ 14:46:46
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Elin

Hej igen! Till i morgon hinner jag inte leta fram receptet. Men jag mailar det till dig när jag tagit mig genom kartongerna, måste nämligen leta fram en annan kokbok innan fredag!
Har du bestämt dig angående väskorna än?

2006-07-19 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback