Gårdagen

Det var riktigt trevligt, vi började med att äta på Salt & Brygga.
Jag valde detta: Grillad senapsmarinerad KRAV- lax & tomat/chilisalsa med primörer.
Väldigt, väldigt gott.
God mat, trevlig personal och det viktigaste är den vackra
utsikten.

Sedan gick vi vidare till Mascot för att kolla på matchen.
Det här haket är inte känd för sina underbara utsikt,
vackra inredning eller att det skulle endast vara innestället
som gick där.
Men en sak kan jag säga, det är jävligt härligt och avslappnat
stämning där med olika sorters människor från alla håll och kanter.
Kollade matchen där med lite vänner.
Det är särskilt kul att nästan alla hejade på Brasilien men jag
och en killkompis hejade på Frankrike.
Det fanns ett gäng fransmän där, som för övrigt var riktigt snygga
och charmiga. Snackade lite med de osv.

Sen begick vi oss till en klubb på stan. Vi kom in gratis och
fick en hel del gratis drinkar, eftersom en av mina närmaste
vänninors pappa äger klubben och en del andra
klubbar i Malmö. Så det var riktigt kul.

Summasumarum, en skön och trevlig kväll/natt.

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

Låter nice, kul kontrast mellan Salt&Brygga och Mascot!

Postat av: MakeUpYourMind

Ja absolut, men jag kan anpassa mig rätt fort. Och ja gillar när det är avslappnat-.

2006-07-02 @ 20:30:15
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback