Det börjar närma sig

Nu börjar det nya livet närma sig. Jag har slutat jobba, för att
helt kunna ägna mig åt att boka tider, gå på olika möten inför
bröllopet och kunna planera utan att det går ut på jobb. Och därimellan
ska jag även stressa ner och koppla av.

Har varit på intervju i Stockholm för jobb och det ser rätt
ljust ut, men jag ska på en till intervju hos de så att
"resten av gänget" får träffa mig och ställa frågor.
Tycker att det verkar jättejobbigt, har en fobi att prata när
det är flera människor omkring mig. Men men det får gå.

Nu är brudklänningen köpt och vi har kommit hem från vår resa.

Håller på och bokar tid för klippning och slingor på
Larsson & Lange,
manikyr samt pedikyr på Nagelstudio i Malmö. Ska nog även boka tid för
ögonfransförlängning på samma ställe.

Utöver det är det plock av brynen och vaxning av benen på mitt favoritställe.

Håruppsättningen samt smink gör jag på Electa i Stockholm.

Nu är det tillbaks till telefonen och boka tid med florist, fotograf samt tid för vigsel.

P.s Här ska vi bo på vår smekmånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback