Ännu mera bröllopsplanering

På två dagar ska jag hinna träffa bröllopsfixaren, fotografen, floristen, dekoratören, sminkösen, frisören samt konditören.
Utöver detta ska jag på arbetsintervju. Snacka om planering. Har inte tid att vara i Sthlm längre än så.
För att här måste jag planera in frisör för klippning samt färg och slingor, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandling, vaxning, plockning av ögonbryn och hinna köpa lite grejer till hemmet samt till mig själv inför vår resa.

Det är så tråkigt att såna här lyxiga saker blir något vardagligt och måste planeras in i det sista så att
allt stämmer. Jag fick inte den frisören jag ville ha till klippning, men det var för att jag var för sent ute. Därför
går det inte att bara göra det.

Jag har slutat jobba på mitt gamla jobb och det har gått en vecka, alla undrar om jag har det tråkigt. Men
jag har faktiskt haft fullt upp med allt annat så att jag har inte hunnit tänka på att ha tråkigt.
Imorgon är det avskedsmiddag för mig med mina tjejer på jobbet.

Här kommer lite bilder på frisyrer jag gillar. Ska skriva ut alla till frisören så han får en hum om vad
jag gillar. Men jag ska inte visa en specifik bild och tro att det ska bli exakt likadan, då blir
man bara besviken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback