Nya produkter

Om ni befinner er i Australien, USA eller Storbritannien så rekommenderar jag er Banana Boat solskydds sprays. Man bara sprejer på och slipper smörja sig. Helt underbart...
Ska beställa några flaskor till resan i augusti samt oktober. Varför finns de inte i Sverige?

Köpte häromdagen Bourjois nagellack i färgen Starry Plum som är mörklila med små små glitterkorn. Hatar glitter, men dessa är nästan osynliga och bara finns där. Jättefint till hösten men även nu när man har fått lite färg.

Utöver det köpte jag en schampo från Lush, det blev I love Juicy och mitt hår doftar underbart.

Annars har jag inte shoppat så mycket här, vilket känns skönt att spara lite. Ska dock lägga in en beställning nu på Dermalogica produkter, Banana Boat grejer, Bumble & Bumble schampo samt styling produkter. Tänkte ta detta nu så jag slipper tänka på det till min bröllopsresa.



Kommentarer
Postat av: Simply me

Underbart att ha dig tillbaka!!! Och storsta grattis till forlovningen :) Ar sa glad for din skull gumman!

Massa kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback