My life

Jag har varit frånvarande ett bra tag nu, men jag har inte riktigt haft tid att blogga.
Här är lite vad som har hänt i mitt liv de senaste 6 månaderna:

Jag har träffat min själsfrände, har förlovat mig, fått fast jobb, köpt lägenhet i Sthlm, köpt all
inredning, sagt upp mig, planerar bröllopet som till hösten, där i mellan har det varit måånga turer till
Sthlm, bokat smekmånad, bokat resa för att shoppa bröllopsklänning samt annat till bröllopet.

En hel del va? Nu befinner jag mig i mitt hemland, där det är 35 grader vid tillfället. Jag anlände i söndags och
var ute och solade och badade igår, har redan hunnit bränna mig. Ätit massvis med vattenmelon och träffat massor med kusiner.

Mitt liv har kretsat kring detta bröllopet och flytten därmed har jag inte haft tid att blogga. Nu när jag är på semester har jag lovat mig själv att inte tänka på det och bara ta det lungt. Allt kommer att fixa sig, jag har varit så stressad att jag har fått en migränliknande huvudvärk av stressen. Mina lediga dagar har spenderats i sängen borta från ljus, ljud och annat som stör mig.

Nu är det endast brudklänningen och allt som hör till, som ska shoppas.
Men jag tror att jag redan vet var jag ska hitta min drömklänning.
I
Pronovias hemsida skulle jag kunna bära nästan alla klänningar. Jag och några till ska ju resa utomlands, för att
hitta min klänning och vi ska boka en tid med en s.k "personal adviser" på Pronovias.
Men jag har redan bokat tid hos frisör för uppsättning samt makupartist i Sthlm. Det blev faktiskt han här. När jag googlade hans namn, hittade jag detta inlägg hos en av Modettetjejerna. Jag som funderade på att klippa mig hos Corinne & Friends, jag kanske ska boka tid för klippning och slingor hos samme kille.
Men makeupartist blev en annan tjej, det viktigaste var att hon var duktig och använde bra grejer. Jag heter ju faktiskt
MakeupYourMind och sjuk intresserad av smink.

Nu är som sagt i mitt hemland, idag planerar jag inget särskilt. Kanske går ut på kvällen, men nu ska jag fortsätta äta mina TUC och sitta på trädgården med en bra bok. På mig har jag jeansshorts från TopShop, linne från samma märke och havaianas.
Ha en bra sommar...

P.s Jag har inte skrivit ner länder eller städer för att hålla det lite mer anonymt. För att jag tror att det är rätt lätt att lista ut vem jag är om det är någon jag känner som läser. Kan tala om att på vår smekmånad kommer vi att bada på den Indiska Oceanen.

Kommentarer
Postat av: fashiondarling

Oj, så mycket som kan hända på 6 mån!

Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-07-10 @ 10:34:15
URL: http://knasboll.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback