Sommaren

Om allt går som det ska, så ska det bli underbara resor till sommaren.
Genom
Pyrenéerna, mest för att uppleva den vackra naturen , stressa ner,
vandra och bada i hemliga vattenfall.




Paris, för att ta igen allt nedvarvande och shoppa loss. Äta god mat, uppleva
Frankrike och se alla sevärdheter.



Där vi ska bo på Pyreneerna ligger Barcelona 1 timme ifrån, så en
tur till Barcelona passar perfekt. Ska nog köra dit. Väl där ska vi
bara se och hinna med så mycket som möjligt. Jag vill hemskt gärna
se en fotbollsmatch.



Till sist ska jag besöka mitt hemland och äta gott, träffa vänner och släkt,
festa, uppleva bondeliv, sola och bada.



Bilderna på kläderna är hur jag hade önskat att jag hade
sett ut i varje land. Drömma ska man...


Kommentarer
Postat av: Caroline Strömbom

Vill ha allt, inspirerande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback