Wishlist

Jag känner mig rätt nöjd med det som redan har inhandlats. Men som vanligt finns det saker som man bara måste ha till vintern.

1. Jag har flera boots, men ingen av de är med foder. Så det jag önskar mig är ett par med foder i. Dessa 2 varianterna har jag siktat mina ögon pa.
 
De första ar från Sketchers och de andra från Gardenias märke Shoe Biz.

2. Sen behöver jag en varm jacka. En täckjacka som ar lite snyggare. Vet att Sand har en skitsnygg.

3. Jag vill ha smycken! Dessa örhangen ar fortfarande något jag vill ha. Något fran KJL och något rött. 

4. Väskor i massor. Men jag har ialla fall kunnat begränsa det till två olika. Första ar
Mulberry Bayswater och den andra är en Marc Jacobs väska som jag inte vet namnet pa.

Kommentarer
Postat av: Mia

De där från Shoe Biz var riktigt snygga. Jag undrar hur jag kan får ta på dem här hemma?? Inte troligt alls skulle jag tro. *suck*

Postat av: MakeUpYourMind

Mia: De är supersnygga och i skinn. Här ser de mest plastiga ut. Och fodret sticker inte ut på det viset, de har bara böjt ner de för att visa fodret. Vet inte var de kan finnas. Men de finns i Köpenhamn. Finns på lite olika ställen men på ett ställe är de billigast.

2007-10-15 @ 12:48:01
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/
Postat av: Mariana

Jag tror att jag har sett dem på Mixage på Hornsgatan...men jag är inte säker på att det är dessa.

2007-10-19 @ 11:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback