På tal om väskorna..

Jag har ialla fall bestämt mig för att jag ska ha en
brun väska. Jag är så svart annars. Och sen tycker
jag att en brun väska är jättefin till en helsvart outfit, samt
att den passar till sommaren. En gemensak nämnare med
alla dessa väskor är att det finns gulddetaljer, jag älskar guld!
Kanske vissa tycker att det är tacky.

Nu ska jag visa väskorna i brunt.



 



Av bilderna att döma så ser Marc Jacobsen väldigt plastiga ut.
Tror att nummer två är min favorit men jag vill ha Heloisens färg på den.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Snyggt!!

Postat av: Jennifer

Den blommiga Klänningen är köpt vintage & den har tyvärr ingen nacklapp så var den kommer ifrån förblir ett mysterium. Kolla in min blogg och tävla om ett par fina örhängen!

2007-10-28 @ 10:55:36
URL: http://www.metrobloggen.se/handpicked
Postat av: Amanda

Den allra längst ner var riktigt fin! =)

2007-10-30 @ 09:54:56
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback