Låg dollarkurs..

Och då passar jag på och beställer sånt som jag har velat beställa sen länge.
Inbillar mig att jag tjänar massor av att beställa just nu.
Hursomhelst, så är det detta jag beställde:

Ett s.k
get started kit från Bare Escentuals.

- Två nyanser av foundation.
- bareVitamins Skin Rev-er
- Mineral Veil
- Warmth All Over Face Color
- Flawless Application Brush
- Full Coverage Kabuki Brush
- Maximum Coverage Concealer Brush
- Dvd

Samt en Smashbox Photo finish Primer.

Fotade kvällens outfit, men så såg jag nu att syrran hunnit
ta med sig kameran innan jag hann posta bilden.
Nu är det utgång som gäller.. ska kolla på ett par killkompisar
som ska skämma ut sig, helt frivilligt. De ska nämligen strippa.

Har haft denna låten på heeela kvällen..
Varför görs det inte såna fenomenala låtar längre?

Didn't know that you
Would be jammin' until the break of dawn
Bet you nobody ever told you that you
Would be jammin' until the break of dawn
You would be jammin' and jammin' and jammin', jam on...


Kommentarer
Postat av: G. Camilla

gillar den låten också ;)

Postat av: MakeUpYourMind

G. Camilla: Visst är den grym!

2007-10-21 @ 10:53:26
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Det gör inget att du inte har något namn. Det kanske sitter en liten vän på Åhléns och väntar på att du skall hämta hem honom? Hoppas att du får en skön söndag!

2007-10-21 @ 11:04:07
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Alice

fasen vad härligt med massa id smink

2007-10-21 @ 12:09:15
URL: http://aliceg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback