Bare Escentuals

Nu har mitt startkit kommit och jag har redan hunnit
testa den en gång. Det är inte första gången jag använder
Bare Escentuals makeup, jag använde det hela sommaren.
Min moster från USA hade med sig och introducerade mig
det hela. Stackars moster, jag tog slut på hennes makeup.

Jag är så exalterad och jag kollar redan efter rouger samt
ögonskuggor. Jag tror att deras egna ögonskuggor passar
bättre till underlaget. Moster hade 3 olika och det gav en annan
lyster som vanliga ögonskuggor inte brukar göra.
Och rouget, var helt fantastiskt. Tror att det var
Golden Gate hon
använde.



Allt detta för 420 kronor.
Det som ingår är alltså, 2 foundation
warmth samt Mineral Viel, samtliga är på 2 g. Normalt brukar
de vara 9 g.
Kabukiborste, Flawless Application Brush, Maximum Coverage Concealer Brush
och bareVitamins.
Borstarna är såklart i normalstorlek.
Bara kabukiborsten kostar 335 kronor på Hudoteket.

Utöver detta så har jag även handlat min vanliga mascara från Helena Rubinstein samt
en läppglans från Chanel i färgen Volage.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Toppen! Man skulle ha någon amerikansk sida som skickade hit! Nu verkar det bara finnas sånna där kit med dåligt urval av färger. Förut fanns det fairly light (som jag har), men de nya som säljs här finns bara i light vilket inte passar mig. :-(

Postat av: Helena

Det låter ju hur bra som helst.Hur beställer man det? Hoppas att du får en skön helg!

2007-10-26 @ 14:19:02
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: donnasandra

Åh det är ju det kitet jag vill ha! :-D Tack! Nu har jag köpt en sån till mamma med :-P

2007-10-26 @ 17:55:02
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

donnasandra: Vad kul att du hittade det du ville ha. Snällt av dig att beställa till morsan med :)

2007-10-26 @ 21:08:13
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback