Dagens lista

1. Tvätta kläder. Började kl. 7:00.
2. Duscha
3. Ringa ett viktigt samtal
4. Gå på
ansiktsbehandling
5. Gå till MAC för att kolla in läppstiften. Även denna ser fin ut. Det regnade.
6. Handla mat
7. Laga mat
8. Promenad med vännen min. Det regnade (skyller på det)
9. Försöka göra mitt arbete lite till. Gjorde en sida.
10. Besöka mormor.
11. Läsa eller kolla på tv.
12. Sängdags.

Jag vill ibland ha det väldigt strukturerat.
Har en schema på min dörr där allt är uppskrivet.
Annars kanske jag glömmer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Blev det ngt läppstift?:)

Postat av: MakeUpYourMind

Mia: Efter att jag var klar med ansiktsbehandlingen började det blåsa och ösregna så jag var inte så sugen på att gå till stan efter det.

2007-05-07 @ 16:01:58
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback