Makeup bag

När jag reser bort på sommaren så brukar jag vara
borta 2 månader. Så med sjukdom (makeup-sjukan)
brukar det innebära att en väska full med smink brukar
hänga med mig. Det slutar med att jag använder
ungefär en fjärdedel av allt.

Jag har olika väskor från diverse märken men jag vill
ha en fin.
Kollade in Asos
utbud och de fanns en del och de var
riktigt söta.


Denna som egentligen är en börsväska är en favorit, dumt
att det inte står måtten. Men jag antar att den är avsedd för
mynt och väldigt liten. Men vilka härliga färger!




Accessora har också en del från märket Pia & Pio
Men inga av färgerna tilltalade mig riktigt.
Men en sån här Travel Bag hade varit perfekt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

söta :)
J

Postat av: Sarah

sött

2007-03-17 @ 11:43:19
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback