Två veckor

Dessa två veckorna har bestått av jobb och åter jobb, vissa
dagar uppemot 11 timmars jobbande. Ska bli trevligt när
pengarna kommer.

Har shoppat en hel del, b.la
denna, denna och denna.
Nu har jag ingen aning om vad jag har köpt, har
kläder sen i vintras som jag köpte inför sommaren som
är med prislapparna på.
Men jag har nog det mesta till resan om en vecka.

Hade velat ha en utev dessa armbanden, men
jag är rädd att de kommer att komma försent.
Hade kunnat vara en idé att be moster handla de till
mig men hon har blivit opererad och kan inte springa
runt i affärer.

På torsdag är jag ledig och då ska jag gå på
pedikyr, ögonfransuppböjning samt färgning
av fransar och bryn. Önskar att jag hade bokat tid
för manikyr också. Ska se om de har tid till det.
Ska ringa frisören nu och åka till jobbet sen.
Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, mkt jobb! Hoppas att du får valuta för pengarna! Kläderna du köpt är snýgga!:)

Postat av: G. Camilla

Oj oj fullt upp och massa sköna behandlingar! kram

2007-06-20 @ 20:06:56
URL: http://gladyscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback