Veckan som gått..

Jag har haft halvlov. Var i skolan måndag och tisdag. Sen har det
bara blivit en massa filmer, bio och umgänge som gällt.
Det kändes som att jag var 16 igen. Så härligt!

Filmer:
Att återvända, Talladega Nights, Rika vänner, Fearless.
Bio: Arthur och minimojerna och Sherrybaby.

Arthur och minimojerna sågs förresten med min 4 åriga kusin
och innan dess hade vi åkt pulka hela dagen. Blir barnsligare och
barnsligare med tiden.

Nu ska jag ut och festa.. vad ska det bli?
Kjol? Shorts? Åh kan inte bestämma mig.
Röda naglar vet jag, min älsklingsögonskugga (Club),
min favorit läppglans vet jag ialla fall.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att du har haft det trevlig. Make up:en blev säkert fin med den skuggan och glanset.

Postat av: Cicci

Det låter himla skönt! Här blir det inte ens något halvlov tyvärr, suck...!

2007-02-25 @ 14:01:37
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Mia: ja, det var riktigt trevligt. Jajamensan, maken blev lyckad!

Cicci: Ja absolut. Det var ju tråkigt... man behöver det ibland.

2007-02-25 @ 23:21:56
Postat av: Elin

Tror fröken har vunnit nåt...eller?

2007-02-28 @ 15:29:31
Postat av: Anonym

Glömde, kan inte du maila din adress till mig...har en grej till dig! :)

2007-02-28 @ 15:30:41
Postat av: MakeUpYourMind

Hej Elin! Nu undrar jag vilken Elin du är.. sorry. Och vad är din mailadress? Är det den jag har eller?

2007-02-28 @ 16:27:36
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Anonym

Nu förstår jag....;)

2007-02-28 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback