Wishes

Nedan har jag listat vad jag önskar mig till år 2008. Har
faktiskt 12 månader på mig att få mina önskningar att
gå i uppfyllelse. .Har förstått att det är omöjligt i år.



 Chanel väska. Har kollat på ett tusental men jag tror att en från Chanel hade passat mig bäst.

 Georg Jensen örhängen. De perfekta små örhängena.

 Hermes armband. Jag vill nog ha en i rött.

 Marc Jacobs Splash i Cucumber. Är förälskad i denna sprayen.

 J Crew ballerina . Helt i någon rolig färg, har redan två par och de är de bästa jag har haft.

 Luella portmonnä. Den är bara för söt.

 Vit klänning. Den ska vara användbar, inte för tight och enkel med en twist. Denna på bild passar in på alla kriterier. Tänk med en ett par ballerinor och en kofta.

 En oversize kofta. Ovanför alla klänningar, jeans osv.

 High Beam från BeneFit. Känner att jag är i behov av en bra highlighter.
Märker att jag redan har börjat drömma om sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback