Hur man applicerar foundation



Eller rättare sagt Laura Merciers foundation.
Det finns en del tricks bakom denna foundation.
Konstistensen är rätt tjock och kan bli för mycket
foundation ibland.
Egentligen ska man ha lite vatten på en svamp och
bara dutta på foundationet där man behöver det.

Mitt tips är att ha en sprejflaska fylld med vatten och
bara spreja lite vatten på en foundationsvamp och
dutta på med foundation som vanligt.
Detta funkar naturligtvis med andra foundation
som ni anser är alldeles för täckande vissa dagar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Läste inlägget om "mannen" - vi teamar ihop du och jag! och våra män!

Vem är han som bor i mitt område, som alltid får mig att le när jag ser honom på avstånd? Vem är han? När får jag komma nära honom? Säg mig det!

Postat av: MakeUpYourMind

Felicia: Nej inte du med. Jag säger till dig, det är nåt skumt med oss. Ja, vem är de. Men det är nästan lite mysigt, jag vill nästan inte prata med honom. Då kanske han inte alls är så underbar. =)

2006-10-03 @ 20:52:15
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback