Status

Gjort: Suttit och solen i stan. Hämtat ut mina produkter på Posten. Blev 119 kr. Snackat med trevliga killar från L.A på stan, de var lite lulliga. Var superlyckliga för att de kunde dricka ute på stan. De hade blivit arresterade i USA för det. Plus att de var lite besvikna på vädret, de förväntade sig snö. Tydligen hade de med sig en massa vinterkläder och även snowboard. Nu när vi äntligen har fått sommar! 
Gör: Kollar av kommentarer på bloggen och ifall bloggare har uppdaterat sen imorse. 
Ska: Ut och grilla med the parents.
Ätit: Frukost, macka med
kalkonpålägg. Lunch, Kinamat i box, glass med chockladtopping, och middag grillat.
Druckit: Icetea och vatten.
Kläder: Jeansshorts, vitt linne, vita seglarskor, brun hoodtröja (behöves ej), vit canvasväska med bruna skinndetaljer.



Stjäl denna statuslista från Kaksmulor. Och lägger till lite annat.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, lustiga amerikaner! Om man får vara lite fördomsfull (vilket jag är angående amerikaner) så blev jag inte förvånad över att de trodde att det var snö här! Alla (många)amerikaner man träffar tror att Sverige (om de i överhuvudtaget vet var det ligger) är typ nordpolen..Kul kul! En snowboard? Var skulle de åka med den nånstans? :)

Postat av: MakeUpYourMind

Cicci, ja ellerhur! Jag tittade lite undrande på de också. Jag sa att de borde ha kommit hit till vintern och inte på sommaren. Men de fattade inget, de trodde ju att det alltid var snö här.
" It's the same weather here as in L.A, that sucks!" Ta det lugnt lilla grabben, vi vill ha sommar.

2006-05-11 @ 15:28:36
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback