Äntligen fredag!

Ja äntligen, inte för att veckan har gått snabbt, men ändå.
Jag är trött på stan, redan! Eller egentligen gillade jag att
kunna gå ut på stan runt 12-tiden och jag kunde kolla
på allt i lugn och ro. Nu är det människor överallt.
Så imorgon ska jag sitta på parken från morgon
till kväll. Lapa i solen, grilla osv. Måste hitta en bra
bok att läsa eller bara köpa ett par tidningar istället.
Det var erbjudande på Mavalas nagellack idag på Matas,
köp 2 betala 50 kr. Köpte med mig
Toulouse och Wichita.

Träffade en kompis idag och skulle handla lite grejer
med henne. Hon ska nämligen tågluffa om några veckor
med ett par kompisar. Jag hade aldrig klarat av det, så
hon frågade inte ens mig. Hon hade inte orkat med en
gnällspik som mig. Haha. Fattar inte hur hon ska bo på vandrarhem,
luffa, och packa så lite!

Sen träffade jag en annan bekant, hon hade lite spännande
att berätta. Eller mycket spännande.
Hon skulle åka till Afrika och träffa sin pappa efter 20 år.
Det visar sig att pappan är kung i en litet litet land
i Afrika. Hon blev uppvaktad som en prinsessa och
hade så underbara kläder. Hon visade foton.
Mamman visste detta, men hon ville inte berätta det för henne.
Hon var rädd att hon skulle lämna henne, och flytta till pappan om
hon fick reda på att hon var royalty. Ok, jag kommer inte ens
ihåg vad landet hette, men vad gör det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback