Inköp

Jag har varit rätt flitig på shoppingsidan denna månaden när det
gäller skönhetsprodukter.
Det som b la har handlats in är
Duwops Little Stars .
Funderade först att endast köpa Lantana, men jag ville ha Buttercup med
och till sommaren även röda Tulip.
Jag tycker att jag är urläcker i ett par rödmålade läppar, men
tvekar alltid när det kommer till att gå ut med röda läppar.
Tänkte att det blir bättre att börja med ett rött läppglans.

Sen har jag köpt två NARS borstar och fler lär det bli.
En bronzerborste och en rouge borste.

En annan grej som inhandlades från NARS är rouget - Torrid.
Den är alldeles underbar! Jag har testat Orgasm sen innan, men
det gav inte färg på mina kinder endast lite
glitter. Och det värsta jag vet är att få borsta på flera lager rouge.
Det ska räcka med endast ett lager.
Och Torrid är precis som Orgasm dock i en mörkare korallfärg.

Och till sist har jag även köpt OPIs Los Cabos Coral, passar
perfekt till när man är lite brunare. Nagellacket är från deras
nya kollektion Mexico.

Ska återkomma med mina åsikter om dessa produkter, och fler
produkter lär det bli. Behöver en ny mascara tex.

Nu ska jag låtsas att jag befinner mig på nåt trevligt
café i Paris och äta nästan-hemgjorda chockladcroissant med
en kopp te till.

Au revoir!






Kommentarer
Postat av: Emma

Coolt att du såg mig idag :D Du skulle hälsat jue! Jag kollar alltid efter dig i Malmö men jag vet ju inte vad jag ska leta efter *hihi* Kram!

Postat av: Anonym

Finns det Nars i Malmö? Då måste du berätta var! =)

2006-04-01 @ 00:32:01
Postat av: julia

det var från mig!

2006-04-01 @ 00:32:16
URL: http://juliie.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Emma, ja det var lite kul faktiskt. Lovar att hälsa på dig nästa gång, men du var så inne i kläder och pratde med din mamma så jag ville inte störa =)

Julia, Nej tyvärr finns inte i Malmö. Mina grejer är antingen från kompisar som har kommit hem från USa eller Ebay fynd. =)

2006-04-01 @ 18:21:16
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Emma

Du hade absolut inte stört! =)

2006-04-02 @ 17:44:14
URL: http://emmisen.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Söt du är Emma.

2006-04-02 @ 19:15:57
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback