Våra ögon möttes

Där står han tillsammans med henne.
De ser så lyckliga ut. Han tittar upp och
ser mig. Våra ögon möttes.
Jag ville inte att han skulle se mig.
Vi tittar på varandra, jag anar ett leende
i hans ögon men plötsligt ler inte ögonen längre.
Hon tittar på mig och tittar på honom.
"Vi hade något du aldrig kommer att få", tänkte jag.
Jag nickar uppgivet  till honom, ger ett trött leende
och tittar ner.
"Jag förstår", ville jag säga.
Jag tar ett djupt andetag och går därifrån.
Tårarna rinner ner för min kind, jag har
förlorat honom för alltid.

Kommentarer
Postat av: sheida

har du skrivit det själv? fy vilken hemsk känsla...

Postat av: MakeUpYourMind

Sheida: Mmm.. tyvärr-

2006-06-23 @ 22:22:48
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Cicci

Är det flygplatskillen eller nån annan?? Usch, hemsk känsla :(!

2006-06-23 @ 22:54:26
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Cicci, nej det är en annan. "We have an history togheter" eller hur man ska beskriva det. Jag och han hade något speciellt men det bara flöt ut på slutet men efter det gav inte han upp i 2 år. Men jag sa att han ska glömma mig. Men innerst inne hoppades jag nog att det skulle bli jag och han igen. Det hela är väldigt komplicerad att förklara, han var inte bra för mig helt enkelt. Men nu har jag gett upp helt, efter 5 år allt som allt.

2006-06-23 @ 23:17:56
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback