Till salu



Jag säljer min kofta, eftersom den är
helt oanvänd. Den har stått i garderoben
i ett par månader nu och jag inser att jag
inte kommer att använda den.
Jag har inte hittat det rätta tillfället att använda
den helt enkelt och den var inte så billig att
den bara ska stå och värma min garderob.
Den är i 80% Lamull oc  20% Angora. 
Den ser mer åt det vita hållet här ,men
den är härlig mintgrön. Sen hade vissa
jättefina stickade detaljer på ärmen och
nedre delen av koftan som inte syns på bild.
Jag köpte den för 1500 :- här i Malmö på Factory
och märket är BYoung, som är ett känt holländskt
märke. Jag kan sälja den för 800 - 850 kronor.

Maila mig om ni undrar över något på:

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

Jag Är lite sugen på den vilken storlek var det maila mig gärna

[email protected]

mvh J

Postat av: MakeUpYourMind

Will do ;)

2006-06-04 @ 14:58:09
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Hallå har mailat dig men utan svar ;((((
ang koftan maila mig mvh J

2006-06-10 @ 11:55:15
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback