Höst lista

  1. Something red. Oj, jag har väl en och en annan kofta i rött. Och röda nagellack, eller det kanske inte gälls.
  2. Black leggings. Jag bojkottar svart legging under sommaren,  men under hösten så visst!
  3. Sweater dresses. Jösses, drömmer om denna ju. Snart är den min tror jag ;)
  4. Booties. Har flera, men inga jag riktigt är nöjd med. Ska införskaffas så fort jag hittar ett par heta.
  5. Capes. Jorå, men den används inte så ofta. Fick den som present från USA.
  6. Patents. Nopp!
  7. Plaids. Tror faktiskt inte det.
  8. Cropped jackets. Japp, kanske känns lite passé men när jag trivs i något så gör jag det.
  9. Oversize bags. Nej...
  10. Tailored shorts. Kommer inte att använda korta shorts till hösten. Men gärna knälånga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback