VM



Jag ska också beröra ämnet VM.
Lite sent, men jag har inte haft tid.
Jag hejade på Frankrike, ännu mer efter
incidenten med Zidane. Väntar
spänt på att få reda på vad Materazzi egentligen sa.
Jag är en fotbollsnörd, jag följde i princip varje match.
Men jag måste erkänna att det hade varit
rätt nice att befinna sig i Italien just nu.
Misstänker att det är party party.
Och kolla in dessa heta italienare.

Frankrike, my heart goes out to you!

P.S
Det var dessutom kul att Italien vann, eftersom min
killkompis tippade redan innan VM att Italien skulle vinna.
Han satsade 10 000 kr och han vann 9 gånger
pengarna. Kyligt!

Kommentarer
Postat av: sorbonne

Gillade första och sista bilden bäst på italienarna. Eyecandy :)

Stackars Henry och TCG, han var så ledsen.

Postat av: MakeUpYourMind

Sorbonne: Eyecandy så det ryker om det ;). Ja de var så lessna, tyckte mest synd om Trezeguet. Han får leva med att han inte gjorde mål hela sitt liv. Eller ja.. nästan hela sitt liv. Jag blir så lessen och känner verkligen för de. Dessa killar lever för fotbollen, tänk om alla kunde känna lika passionerat för sina jobb.

2006-07-13 @ 08:53:14
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Jocelyn

Du skojar va? 90 000 pix?

2006-07-13 @ 20:10:08
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Nopp, jag skojar inte. Kan tala om att alla tyckte att han va galen när han satsade en månadslön (för vissa)på att tippa, dessutom innan VM. Men men tji fick vi. =)

2006-07-13 @ 21:40:19
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback