Ännu ett



Eftersom jag har använt mitt MadeByMe halsband

många gånger, så är jag sugen på ett till.

Det ska vara ett av de stilarna ovan, dock
vill jag ha de i lite höstigare färger.
Kanske ena stenen i rött och en i ett annat färg.
Så jag har två saker att bestämma mig för,
vilken stil och färgerna.

Det hade varit snyggt, eftersom till hösten/vintern
blir det oftast kläder i svarta, grå eller vita toner.
Så det hade varit snyggt med lite diskreta
färgklickar som passar till säsongen.

Tror jag ska maila duktiga Sandra om råd.
Hon verkar vara så kunnig och trevlig.


Kommentarer
Postat av: Camilla

söta!

Postat av: MakeUpYourMind

Tack!

2006-07-06 @ 20:52:24
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback