Måndag

Så var det måndag. Listan efterföljdes men jag måste erkänna att
det inte blev något skolarbete gjort. Söndagen gick åt att jobba och
så hade jag besök ända till kl 24 så att...

"Min" kjol från
Malene Birger finns att skåda, Collections - Winter 2006 - Sida 18.
Den är härlig och så fin med fickorna, har inte ens provat den. Hoppas
jag inte blir besviken. Måste till jobbet lite tidigare nästa gång för att hinna prova den.
Känns som att den kan både vintras till och somras till. Så är den lite speciell
men inte så pass speciell att den skulle vara ute om ett halvår.
Har alltid haft en kärlek till spets.

Nu har jag fått hem detta vackra halsband. Snacka om att
jag är nöjd. Känns lite speciellt, jag älskar att resa och det
påminner mig om mina drömmar att besöka alla världsdelar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var köpte du halsbandet?

2006-12-11 @ 19:35:14
Postat av: Simply me

Ah har du antligen fatt tag i KJL-globen? Visst ar den underbar :)

Postat av: Simply me

Ah har du antligen fatt tag i KJL-globen? Visst ar den underbar :)

2006-12-11 @ 20:16:41
URL: http://la-sweden.blogspot.com
Postat av: G. Camilla

gud vilket fint... =)

2006-12-12 @ 11:09:43
URL: http://www.gladyscamilla.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Johanna: Ebay

Simply Me: Jaa äntligen. Den är jättefin, dock tycker jag att den är liiite för lång bara.

G Camilla: Vilket? =)

2006-12-12 @ 17:41:20
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback