På jakt

..efter den perfekta gråa ögonskuggan!
På något sätt har jag alltid lyckats köpa hem
en ögonskugga som jag trodde var grå, som
visar sig vara mer blå än grå.
Denna verkar vara perfekt, dock vågar jag
inte beställa den.
Ska kolla på sminkbutikernas utbud.

Finns inget läckrare än snyggt sotade
ögon med en grå skugga.
Tycker det blir för mycket med svart, så
jag vill antingen ha det i grått, mörklila eller
mörkbrunt.

PS, märkte att det inte gick att
länka till färgen. Storm heter den.
Andra raden, i mitten.

Kommentarer
Postat av: Li

Annars borde väl Make Up Store ha också?

2006-08-29 @ 09:55:18
Postat av: MakeUpYourMind

Jo, men jag är inte så förtjust i Make Up Store som företag. Så jag avstår från att handla där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback