Waterproof?



Jag är väldigt förtjust i Helena Rubenstiens mascara, Lash Queen.
Jag har som sagt provat det mesta av de flesta. Men denna gillar jag skarpt!
Nu är det så att mina mascaror håller på att ta slut eller så har de blivit för gamla.
Tänkte nu är det snart sommar ialla fall och då behöver jag en vattenfast.
Blir lätt lite svettigt och mascaran rinner i hetta. Om vi nu får nån hetta!
Men det är lite svårt, det finns inte jättemånga vattenfasta mascaror att välja bland.
Så jag kollade lite på Lancomes. Men jag såg väl lite besviken ut så försäljaren frågade
om hon kunde hjälpa mig. Så jag frågade vilken vattenfast mascara hon kunde rekommendera.
Hon tog mig till Lancomestället såklart. Då berättade jag att jag var väldigt förtjust i min
Lash Queen, då skvallrade hon för mig att Lash Queen skulle komma i vattenfast form
vecka 19. Så att om jag inte hade bråttom kunde vänta. Det kan jag så klart. Vad
glad jag blev då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback