Shoppat

Idag blev det en hel del shoppat.
Åkte till Lund med morsan.
Det blev helt underbar svart cropped kavaj med korta armar
från TopShop. Den var väldigt insiprerad från
60-talet, 
passade väldigt fint till mina glasögon. 

Hittade även en ursöt kort cardigan (med krage) i svart  med gröna och
vita detaljer på H&M. Även den väldigt 50-60-tals inspirerad.

Sen blev det en långärmad topp från Gina Tricot exakt som
mina favoritlinnen. Blev även en röd från favvolinnena.
Blev även ett väldigt snyggt guldigt långt halsband från Gina Tricot.

Luvtröja från Puma i ljusrosa och pistachgröna ränder.

Letar efter ett par söta svarta ballerinor också.
Hoppas jag ska resa till London nu bara.

Världens sexigaste kvinna? Visst är hon vacker allt. Gillar
hennes söta ballerinor.

What's up Carmen?

Måste säga att Britney är väldigt söt på dessa bilderna.

Babyboom in Hollywood. Paltrow ser mest lite irriterad ut. Förstår henne.

Let me see your bump Angelina Jolie.

Misstänker att J.Lo har bad hair days or weeks.

Usch!

Michael Jacksons näsas syster.

Kommentarer
Postat av: Tesan

Håller med.. usch! Jackson är inte vacker heller...

Så du gillar Duwops gloss? Min moster ska till USA och de undrade om jag ville ha nåt. Kanske man ska skicka en beställning då.. :) Vad kostar de ungefär?

Postat av: MakeUpYourMind

Hej Tesan!

Ja, jag är ett fan av gloss överhuvudtaget och provar allt som kommer ut på marknaden eller kanske svenska marknaden då den är rätt begränsad. Jag gillade både Lantana och Buttercup, gillar även Tulip men jag tycker faktiskt inte att det är smickraden med röda läppar när man är vinterblek.Trots att experter säger att det är snyggt med blek feja och röda läppar. JAg vill helst va lite solbränd, bronzer och endast mascara på och toppar med Tulip. DE kostar 18 dollar för en. Men jag köpte de små som innehåller hälften vad en i normalstorlek innehåller. De kostar 20 dollar på Sephora.
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P141950&shouldPaginate=true&categoryId=5706

2006-04-02 @ 19:15:05
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback