Dagens

I dag var det underbar väder här nere i Skåne.
Då ska man minsann ta och passa på.
Satt på en
uteservering med vännerna och hade
det trevligt.
Detta hade mina Fornarina jeans, Cashmere/silkes cardigan
, vitt linne och vita Din Sko seglarskorna.

Fick två komplimanger om min tröja. En tjej var nästan
lite irriterande. Först sa hon att hon tyckte att min kofta
var jättefin. Tack så mycket sa jag. Sen fortsatte jag prata
med mina vänner. Sen efter 10 min frågade hon mig var jag
hade köpte den. Sen en annan butiksbiträde på Spirit vände sig
om och tittade sen sa hon då att hon gillade min kofta!
Coolt. Den är lite annorlunda det är den.
Fick med mig hem denna från kompisen.
Och denna kom på posten i dag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har hört att dermalogica krämen är hur bra som helst, är den det? Jag funderar lite på att köpa den...

Postat av: MakeUpYourMind

det är inte en kräm utan en rengöringsgele. Den är urbra ialla fall-

2006-04-30 @ 12:14:20
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback