Favoritlistan

Även jag hakar på och delar med mig min favoritlista.  Flera andra bloggare har redan gjort det och det är
LipGloss Bitch som står bakom lista.

Rengöring:
Dermalogica
Ansiktsvatten: Inget
Skrubb el mask: Clean & Clear eller Dermalogica.
Ögonmakeup remover: Dior
Dagkräm: Laura Mercier, Mega Moisturizer.
Nattkräm: Samma som ovan.
Ögonkräm: Clinique, Alla About Eyes

Primer: Laura Merciers
Foundation: Laura Merciers Oilfree och moisturizing.
Färgad dagkräm: Ingen just nu.
Concealer: Laura Merciers Secret Concealer
Löst puder: Laura Merciers Loose setting powder.
Fast puder: Clinique

Rouge fast: NARS Torrid och MAC Mocha.
Rouge kräm/tint/stain: Ingen.
Highlighter: Bourjous
Bronzer: Estee Lauder och Guerlain.

Mascara: Helena Rubenstein, Lash Queen.
Mascara vattenfast: Samma som ovan i vattenfast.
Eyeliner/kajal penna: BeneFit och Dior.
Eyeliner flytande/gel/kräm: Fuktar mina vanliga ögonskuggor.
Ögonskugga fast: Chanel, MAC,
Ögonskugga lös: MUS

Läppenna: MUS
Läppstift: MAC,
Läppbalsam: Rosebud
Läppglans: Chanel, Stila och NARS.
"Plumper": Har DuWop men använder ej.

Hudkräm:
Bodylotion: Bath & Body Works produkter
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: Natusan
Skrubb: Vanlig hederlig skrubbvante.
Shampo: Head & Shoulders
Balsam: Använder ej någon.
Stylingprodukt:

Handkräm: Olika
Nagellack: OPI, Essie och
"Allround" produkt: Elizabeth Ardens eight hour creme
Doft dag: Olika där med
Doft kväll: Chanel

Kommentarer
Postat av: Nora

NARS rouge är riktigt bra!

Postat av: Ally

Bra lista, väldigt tipsande och så :)

2007-03-03 @ 16:35:57
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Nora: Ja verkligen, ska köpa mig flera snart.

Ally: Tack!

2007-03-03 @ 22:14:35
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: aenigma

Oj ojoj, jag skulle aldrig kunna fylla i en sådan lista. Jag använder typ... mascara!? Haha, det skulle bli en väldigt tom lista. :D

2007-03-05 @ 12:09:32
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Emelle

torrid är också en snygg nyans!

2007-03-07 @ 00:18:49
URL: http://emelle.blogg.se
Postat av: linda

Hej! Jag heter Linda och är butikschef för kiehl´s. Jag såg att du inte har testat kiehl´s ännu, så självklart om du vill kan jag skicka prover och information! Det gör vi så gärna. Skicka ett e mail om vad du skulle vara nyfiken på så fixar jag det åt dig, ring på 08 678 40 02 eller nå mig på [email protected].

ha en bra dag

Linda

2007-03-12 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback