Dagens 19/3

Gjort: Gjort den där j*vla tenta i Excel. Fikat på den nya kafén i stan som är ett rättvisemärkt. Kändes lite skumt när man gick på toa och fick reda på fakta om u-länder genom ett inspelat band. Kändes kul att veta att varje coffeshop sponsrar en skola i Etopien. 
Ska: Inget planerat. Kanske gå en lång promenad sen, nu ska jag bara kolla på Tv och börja med min hemtenta.
Ätit: Frukost, macka med ost. Lunch, Kycklingbagel med hickory. Middag, Klyftpotatis med creme fraiche sås med champijoner och kycklingklubba.
Druckit: Vatten och te.
Kläder: Inget speciellt. Jeans från Acne, svarta stövlar och svart kofta.
Smink: Laura Mercier foundation, MUS rouge, mascara, läppglans från Chanel och eyeliner.

Kommentarer
Postat av: Tess

Inte för att eventuellt strö salt i några sår, men jag bara ÄLSKAR excel! Ett underbart redskap!

För övrigt vill jag se innehållet i din väska :)

Postat av: Ivana

Det borde finnas fler rättvisemärkta ställen, varför inte hjälpa till när man ändå är & fikar? :)

2007-03-19 @ 21:01:30
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Annie

Heja rättvisemärkt, men förstår att det känns lite skumt med info på toaletten :D

2007-03-20 @ 10:32:04
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Mia

Hur går det med din Ledbury, blir det ngn? Jag kan själv inte bestämma mig. :)

2007-03-20 @ 20:05:04
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Tess: Haha, men den är faktiskt användbar och praktisk. Vill du se innehållet i min väska? Det kan jag nog fixa någon dag.

Ivana: Ja, det tycker jag med! Du är väl från Umeå? Det ska snart öppnas en rättvisemärkt kafé där med.

Annie: Ja, fast det känns lite dumt att rättvisemärkt har blivit "modernt" på sistone. Jag tycker inte att bry sig om sina medmänniskor och miljön ska vara modernt det borde man alltid göra.

Mia: Du, faktum är att jag igår såg att de hade fått in den i en butik här i Malmö. Så jag var och klämde lite på den och den kändes alldeles för liten i min hand. Så jag får fundera om nu, kanske blir Bayswatern. Fast just nu går alla mina pengar åt övningkörning :(

2007-03-21 @ 10:08:34
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback