I'm lookin for some hot stuff

När vi ändå är inne på smink så kan jag berätta
vad jag tyckte om min
ögonskugga jag blev rekommenderad.

Är helnöjd! Blev så himla snyggt med det gröna skimret och
en aning rött i. När någon kommenterar sminket så vet
man att det är snyggt. Flera sa att det var skitsnyggt.
Även på jobbet frågade kunderna vad det var för ögonskugga.
Jag tog endast på ögonlocket och suddade noggrant vid kanterna.
SAmt att jag hade samma ögonskugga under fransarna.
Avslutade med en ljus highlighter.
En av mina nya favoriter just nu.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att du är nöjd!! Jag är supernöjd med den färgen...har inte använt den på ett tag nu men du fick mig att plocka fram den igen. Så mysigt med skimmret i den bruna nyansen.

Postat av: MakeUpYourMind

Mia: Ja det är jag verkligen. Har den på mig idag t.o.m Haha. Jag är likadan. När jag har köpt något nytt så är det bara den som gäller ett tag. Sen glömmer jag bort att använda de efter ett tag.

2007-01-09 @ 12:12:28
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: sofia

Åh vad kul! Älskar macs ögonskuggor, dom är liksom robusta och härliga!

2007-01-09 @ 15:20:10
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Anonym

Sofia: Det är de verkligen och det är så kul med alla härliga färger.

2007-01-09 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback