År 2006

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Jobbade inom två helt skilda yrken, som jag tidigare
aldrig jobbat med.

Dog någon i din närhet?
Ja. Sista dagen på år 2006.


Vilka länder besökte du?

Turkiet. Blev inte så många utlandsbesök
som det brukar bli. Danmark varannan dag typ.


Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

Gud jag kan inte säga ett datum. Hela sommaren
var väldigt händelserikt. Mycket mycket bra.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

Oj det är en hel del. Men Shakiras är jag himla trött på faktiskt.

Blev du kär under 2006?
Japp.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Började med att åka kanot. Sen på kvällen
var det fest. Firade min födelsedag några gånger
detta året.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mer me-time.

Hur höll du dig från att bli galen?
Sov bort det, grät bort det eller skrattade bort det.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Träffade massor av nya personer. Chefen och
tjejerna på jobbet är helt underbara.


Kommentarer
Postat av: anna

Tack för kommentaren :) Ha en trevlig kväll!

Postat av: Jess

tack för kommentaren, blev verkligen superglad :D
jag vill också besöka danmark så ofta!

2007-01-06 @ 18:01:01
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Beatrice

Jag vill också svara på de frågorna :)

2007-01-06 @ 19:58:06
URL: http://consommateur.blogg.se/
Postat av: Askungen

Utmanar dig med att svara på en pjäslek i min blogg!

2007-01-08 @ 09:43:15
URL: http://www.askungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback