Delirious

Ingen skola idag. Jag får alltid panik och blir så stressad
när man är hemma. Jag vill göra en massa men inget blir av.
Dagen började med att jag skrev in mig på körskola.
Behöver egentligen inget körkort just nu, men jag vill!

Kollade på stand-up med Eddie Murphy från 80-talet.
Alla har väl sett den, Delirious heter den.
Sjukt ballt.

Måste berätta om igår och min bölattack i samband med
Greys Anatomy. Jag grät mest hela tiden, som en mes!

Förutom körlektioner som jag måste betala så
ska jag skaffa linser också. Ännu mer utgifter. Hemskt.

Det var min dag.


Kommentarer
Postat av: Fliickan

Jag grät också floder när jag såg grey's igår, det var ju hemskt ju.

Postat av: MakeUpYourMind

Fliickan: Det var nog omöjligt att låta bli!

2007-02-08 @ 10:22:20
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback