Världens tråkigaste "inside my bag"

Här kommer mitt tråkiga inlägg med mitt tråkiga innehåll
och väldigt praktiska innehåll.





Böckerna som jag läser just nu är
Körkortsboken samt Orhan Pamuks - Istanbul.

Övriga innehållet:
Plånbok från Paris
Ordning & Reda kalender
Bindor
Liten kam och pennor
Necessären innehåller läppglans från NARS, från Chanel,
läppstift från MAC.
Linsbehållare och linsvätska
Astmainhalator samt allergitabletter
Clinique hårspray
Laura Mercier dagkräm i en Bodyshop behållare
Cacharel Amore Amore miniparym
Rosebud
Buss/Tågkort
Sax
Handkräm
Nässpray (är förkyld just nu)
Näsdukar (man kan behöva det när man går på offentliga toaletter eller till annat)
Tuggummi ( ett måste)
Tweezerman plockare
Kort till jobbet

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att läsa! Jag är avis på din väska..vill också ha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback