Dagens makeup

Kompisen kom hem med BECCA cream blush i Turkish rose, så den
skulle så klart testas.

Foundation - Laura Mercier
Rouge - Turkish rose
Eyeliner - Fuktade en Clinique skugga i metallicbrun.
Mascara - The one and only Lash Queen
Läppglans - Chanel

Vad tyckte jag om Beccas krämrouge då?
Jo, jag använder faktiskt väldigt sällan krämrouger.
Denna var oerhört lättarbetad, gav en fin lyster och den
gick liksom in i hyn efter ett tag.
Färgen är jag inte så jättenöjd med, jag hade behövt
en med lite mer färg. Denna är naturlig och väldigt
fräsch, men jag är van vid mer färg på kinderna.
Vet inte hållbarheten, för att jag har bara haft den på
i 20 min. Återkommer med det.
So far so good.
Nu ska jag iväg till Köpenhamn (igen) för att shoppa lite.


Kommentarer
Postat av: Mia

Okej! Jag tycker att det är svårt med krämrouge...Men för dig var iaf nyansen för ljus?

Postat av: Mathilda

Jag har också Beccas krämrouge i samma nyans.. tycker också den är lite för ljus.. man får smeta på ganska rejält för att få färg men till sist blir det ett fint resultat iaf :-) Tyvärr tycker jag inte hållbareten är alls bra! mitt försvinner på någon timme :S

2007-04-15 @ 00:49:50
Postat av: MakeUpYourMind

Mia: Ja, jag tyckte det. Den gjorde inte så mycket. Kanske om jag hade varit ljusare.

Mathilda: Ja den liksom försvinner i huden. Annars tyckte jag att hållbarheten var rätt bra.

2007-04-16 @ 00:07:12
Postat av: Mia Andersson

Detta blev knepigt!

2007-04-16 @ 07:05:39
URL: http://www.recept-mat.se
Postat av: MakeUpYourMind

Mia: Hur menar du?

2007-04-16 @ 10:11:02
Postat av: Ivana

Krämrouge har jag alltid velat testa men jag är alltför feg för det :)

2007-04-17 @ 19:50:51
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback